Weight Gainer Test – Den bedste vægtforøgelse

0

Introduktion til testen og weight gainer

Weight Gainer er vejen og produktet du skal tage, hvis du vil tage på. Din muskelmasse vil få et boost. Kombinerer du det med kreatin, kan du opleve rigtig gode forbedringer.

Her er en test, der tager udgangspunkt i de mange weight gaines, som virkelig er noget for sig selv. Nogle af dem kommer i poser, mens andre i bøtter; hvilken skal man vælge? Dét vil vores test give dig en afklaring på.

Du har vel hørt om Bodylab? Alle har hørt om det. Dem har vi selvfølgelig med i vores test. Du kan derfor blive klogere på deres produkt, og om det er noget for dig.

Men vi har en lidt anderledes tilgang.

For vi mener, du selv skal teste det af. Helt selv. Stoppe med at læse artikler. De vil gøre dig klogere, men hvis du vil være den klogeste i fitness lokalet, skal du lave din egen test. Prøv produkterne af på egen krop, det er absolut klogest. Vælg eventuelt en af dem, vi har testet af.

Vælg det, der virker for dig
Vi er alle forskellige. Nogle vil opleve ting, som andre slet ikke oplever. Kroppen er forunderlig. Vi ved en hel del om den, men vi ved stadigvæk ikke alt.

Rundt omkring på nettet bliver Bodylab nævnt som det bedste. Deres weight gainer produkt er godt, det kan vi bekræfte, men om det er det rette for dig, ved vi ikke.

Denne test af weight gainer tager udgangspunkt i nettets mange informationer og viden om kroppen og hvad, du har brug for. Vi ved nemlig, at din krop er noget for sig selv. Din højde, vægt og knoglemasse betyder en del, og den kan vi ikke gætte os til.

Lav din egen test. Det er det klogeste, du kan gøre. Vi har nævnt det før, men nævner det igen, for det er så vigtigt, du forstår det. Køb 2 af produkterne, vi henviser til. Prøv hver i sær i 14 dage. Vælg dernæst, det produkt du bedst kan lide. Tænk både på smag, konsistens, følelse, afføring, maven, søvn, appetit og vægt. Alle disse ting er vigtige, når du spiser og tester weight gainer

Hvor længe skal man tage weight gainer

Indtil du ikke vil længere?

Ikke helt.

Men faktisk er det ikke forkert. Weight Gainer er proteinpulver med ekstra kulhydrater. Man kan sige, at det vil være dumt, hvis din krop vænnede sig til den ekstra mængde.

Dette understreger vigtigheden af, at du skal teste dit produkt. Hvis du har planer om at tage produktet i 3 – 4 måneder, bør du virkelig teste det af inden, du fylder dig med det i 1/3 af et år.

Bodylab Weight Gainer - Test af produktet, vi alle kender

Bodylab Weight Gainer - Test af produktet, vi alle kender
ForhandlerPrisInformation
165 kr.Se produkt

Bemærk: Forhandleren er en af nettets billigste. Og den er fundet helt automatisk til dig. Velbekomme.

Højdepunkter:

  • Perfekt supplement til en i forvejen sund kost
  • Hjælper på din restitution – drik før og efter træning
  • Dansk produceret
  • 3g. fedt pr. 100 gram

Nogle kalder det protein pulver med sukker. Næsten halvdelen af kulhydraterne er sukkerarter, det er derfor nemt at nikke anerkende til dem. Om det er en dårlig ting, afhænger af dit formål. Bodylab er rigtig godt, hvis man vil øge muskelmasse og generel kropsbygning. Hvis du blot vil øge muskelmasse, kan du finde bedre produkter.

Hvis du vil øge din muskelmasse, kræver det sund kost og god træning. Weight gainer er til dig, der ikke spiser nok. Dem, der ikke kan spise store mængder mad enten fordi, at de ikke har tid eller kan, det er dem, der skal købe weight gainer.

Men tro ikke, at du kan erstatte Bodylab Weight Gainer med et godt måltid mad. Teoretisk set kan du godt. Men om det er klogt og er sundt, afhænger af din krop. Hvis du vil bruge Bodylab Weight Gainer som erstatning til et måltid, så test det af. Hvis du har energi, mere energi, end hvis du havde spist en portion havregryn, så gør da endelig det.

Weigh Gainer er ikke farligt. Specielt ikke det fra Bodylab. I Danmark er vi meget glade for dansk produceret ting. Køber du denne weight gainer, er du sikker på, at produktet ikke er sejlet ind fra østen. Det er lavet og pakket i Danmark. Dansk hele vejen igennem.

I vores test og undersøgelse fandt vi desuden frem til, at dens mængde af sukkerarter er meget stor sammenlignet med andre. Vælger du fx MYPROTEIN, kan du få langt mindre sukker. Hvilken indflydelse det mindre sukker har på dig, må du teste af. Det vil virkelig være klogest – vi kan ikke sige det nok. Test det af på egen krop!


LinusPro Weight Gainer - En god portion muskelopbygning, tak

LinusPro Weight Gainer - En god portion muskelopbygning, tak
ForhandlerPrisInformation
199 kr.Se produkt

Bemærk: Forhandleren er en af nettets billigste. Og den er fundet helt automatisk til dig. Velbekomme.

Højdepunkter:

  • Blot 381 kcal pr. 100 gram – perfekt til dig, der kun mangler et puf
  • Hele 92 g protein pr. 100 gram
  • Kun 1,0 g fedt

Færre kulhydrater, mindre fedt og bedre smag. Det er hvad, folk siger om Linus Pro. Det starter derfor rigtig godt for dem.

Prisen pr. gram protein er dog lavere end Bodylabs produkter. Ingen kan slå Bodylab på pris. LinusPro slår dem til gengæld, når det gælder sukker pr. 100 gram. Her er det et af de bedste produkter på markedet. Med andre ord, en af de sundeste weight gainers. Det synes vi rigtig godt om.

Du får mindre kalorier. Denne er derfor ideel til dem, der spiser godt i forvejen. Hvis du spiser, det du skal, vil denne weight gainer give dig et godt skub til muskelopbygning.

Test den af selv.

Denne weight gainer indeholder hele 22,7 per 100 gram.

Vi må konkludere, at det faktisk er lykkedes. LinusPro har lavet en weight gainer, der faktisk, i gåseøjne, er ”sund”. Den er ikke som de andre. Nogle kan nemlig blive til den fede side. Hvis du sammenligner smagen, vil du hurtigt kunne opleve dette. LinusPro er mere let og frisk i sin smag, og det er helt sikkert fordi den kun har 1,0 g sukkerarter.


BSN SYNTHA-6 EDGE - Weight Gain når det virkelig gælder

BSN SYNTHA-6 EDGE - Weight Gain når det virkelig gælder
ForhandlerPrisInformation
539 kr.Se produkt

Bemærk: Forhandleren er en af nettets billigste. Og den er fundet helt automatisk til dig. Velbekomme.

Højdepunkter:

  • Perfekt til bulking season, når du virkelig vil opbygge muskler
  • Kun 153 kval pr. servering (37 g)

Indholdet i denne BSN Syntha 6 er anderledes end de før nævnte. De bruger nemlig ”pr. servering”, når de viser næringsindholdet. Allerede her er vi meget kritiske. På mange måder er det brugervenligt, men i Danmark er vi jo vant til pr. 100 gram. Og sådan burde det også have været.

Syntha 6 er selvfølgelig et Amerikansk produkt.
BSN er verdenskendte, men om det er en god eller dårlig ting, vil vi lade være op til dig. Skal vi komme med vores holdning, så er det både godt og skidt. Prisen er, som den burde, ikke påvirket. De lever derfor højt på deres anerkendelse, hviket vi ikke bryder os om. Se på Bodylab. De er kendte i hele Danmark, snart hele Norden, og deres priser er meget billige.

Nok om mærket, nu til det vigtige. Rundt omkring på nettet skriver folk, at de er meget glad for smagen. Den skulle faktisk være blandt de bedste på smag. Hurtigt og nemt bliver pulveret opløst, og det gør drikken nem at drikke. Andre weight gainers er meget tunge og nærmest klistrede. Det vil du ikke opleve med BSN, siger vores test.

Næringsindholdet er ikke brugervenligt, men vi har ordnet det. Vi har regnet os frem til, at den indeholder 66 g protein pr. 100 gram. Derudover indeholder den overraskende mange kalorier, nemlig 413 gram og hele 9,5 fedt.

Den er helt perfekt til dig, der har svært ved at opbygge vægt og muskelmasse. Måske du vejer for lidt? Hvis du gør det, så vælg denne. Du vil blive rigtig glad for den.


Ulemper og overvejelser du skal gøre dig

Der er bivirkninger ved alt. Tager du hovedpine piller, vil der være en bivirkning. Og sådan er det også ved weight gainer. For en god ordens skyld, så du er forberedt, nævner vi her de ting, der kan ske med din krop.

Mange oplever uren hud

Hvis du drikker rigeligt med vand, vil det ikke være et problem. Dette er også kun hos enkelte personer. Ikke alle vil opleve uren hud. Hvis du holder en uge eller to ugers pause, vil det ændre sig. Herefter vil din hud blive sig selv igen.

Du kan (ikke så overraskende) få en højere fedt procent

Weight gainer indeholder en god portion fedt. Hvert fald mere end ved protein pulver. Det skyldes de mange sukkarter, som du optager hurtigt efter indtagelse. Af samme grund er det klogest at træne lige efter indtagelsen.
En meget vigtig ting, inden du køber weight gainer, er, at du undersøger hvor mange kalorier, du pt. spiser dagligt. Er du lige knap og nap, hvor du skal være vægtmæssigt, vil weight gainer være perfekt til dig.

Indtag kun weight gainer hvis du (naturligvis) vil øge vægten og muskelmassen. Spiser du i forvejen rigeligt, vil du kunne tage på i vægt og fedt. Vær derfor varsomt.

Hvornår og hvordan

Spis som en konge om morgen. Til middag som en prins. Og til aften som en fattig lus. Sådan går et gammelt ordsprog, som er ganske rigtigt.

Du bør indtage din weight gainer om morgenen. Her har du allermest brug for energien og proteinet.

Alt er relativt. Derfor skal du, som vi har nævnt mange gange før i indlægget, teste det af. Vejer du 80 kilo og er 185 høj, skal du indtage næsten 2500 kalorier om dagen. 100 gr weight gainer giver jeg 395 kcal – hvis det er Bodylab’s.
Disse kalorier vil være gerne at dele op, når du har brug for dem. Det kan være, at du tager 50gr inden træning og 50 gr om morgenen.

Det hele handler om energien og motivation.

Hvis du er træt, gør du det forkert. Lav en ny rutine og vane. Efter 21 dage, vil du være inde i rytmen. Og du vil være klogere på din krop. Ikke mange ved, hvornår de har brug for 395 kalorier – men det ved du, når du har testet weight gainer af på egen krop.

Hvis du kan, så spis

Weight gainer handler om at tage på, selvfølgelig. Hertil er der andre og mere naturlige metoder. Dem får du her.

1. Spis en del

Ha’. Den er god nok. Men det er det sandeste og klogeste, du kan gøre, hvis du vil tage på.

Det bedste, du kan gøre, er, at spise mange måltider. 6 måltider er meget ideelt her. Spist varieret. Mange grøntsager. Spis grøntsager til alle dine måltider. Se, om du kan få broccoli dagligt. Med den i baghånden, så er du godt på vej.

Men det er virkelig udmattende at spise så meget. Og så er der tiden. Har du tiden til at forberede al den mad? Og til at spise det? Her er weight gainer perfekt. Det tager ingen tid og det er forholdsvis billigt.

2. Undgå cardio

Vil du tage på, skal du droppe cardio. Det tager dine kulhydrater og forbrænder dem, mens du skulle have ladt dem blive i kroppen.

Hold dig til hurtige, korte sprints.

Problemet med løb og cardio er, at du forbrænder endnu flere kalorier. Hvis du ikke forbrændte dem, ville de have hjulpet dig med muskelopbygning i stedet for nedbygning.

Derudover..

Peanut butter skal være din ven, hvis du vil springe weight gainer over. Havregryn er også rigtig godt. Specielt fordi du får en god sjat mælk, og her får du også fedt og kulhydrater.

Linser er også rigtig, rigtig gode. De mætter en del, men de indeholder det, du har brug for.

Spis nødder men ikke for mange. De indeholder rigtig meget fedt. Til morgenmaden er de rigtig gode, da det er sundt fedt, du spiser. Du vil få en rigtig god start på dagen og god energi fra morgenstunden af.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here